تحقق شعار "حماسه سیاسی ، اقتصادی" برنامه ریزی و مدیریت می خواهد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 408
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
تحقق شعار "حماسه سیاسی ، اقتصادی" برنامه ریزی و مدیریت می خواهد
زنجان -خبرگزاری مهر: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه تحقق شعار سال"حماسه سیاسی،اقتصادی " از سوی مقام معظم رهبری برنامه ریزی و مدیریت مدیران را می خواهد گفت: مدیران باید با مدیریت درست و کارشناسی شده خود ابزار لازم برای تحقق شعار را بکار گیرند.

محسن علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر،سال 92 را یک سال حساس برای  نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: امسال انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و یک امتحان بزرگ برای مردم و نظام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مردم بارها ثابت کردند که پشت سر مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند ادامه داد: مردم باز همه همانند سالهای گذشته وفاداری خود را به ولایت فقیه و خون شهیدان نشان خواهند داد.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با انتخاب درست و آگاهانه خود می توانند در رشد کشور در همه حوزه ها موثر واقع شوند.

علیمردانی تاکیدکرد: با توجه به اینکه در کشور مشکلاتی وجود دارد بنابراین باید مردم پای صندوق های رای بیایند و حمایت خود از ولایت فقیه و نظام به دشمن نشان دهند.

وی در ادامه افزود: با توجه به انتخابات سال گذشته باید در راستای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات بیش از پیش حساسیت به خرج داد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: امسال حرکت درمسیر توسعه اقتصادی مشکلات بیکاری جوانان را حل می کند چرا که مقام معظم رهبری بر اشتغال جوانان با محوریت اقتصادی بسیار توجه دارند.

علیمردانی گفت: در راستای تحقق شعار سال باید براساس برنامه ریزی و اصول حرکت کرد و خلاء ها و موانع سد راه تحقق این شعار باید مرتفع شود.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است که برای تحقق شعار سال توجه به بحث عدالت بسیار مهم است.







مطالب مرتبط با این پست
.